22 January 2009

Atonton..

Tak sabar nak balik..Atonton dah asyik tanye bila aku nak dtg umah..
Patutnye dia ckp bila ana nak balik, tp dia plak jadi bila nak dtg..
budak kicik mmg tak dpt lagi nak bezakan erti "datang" dan "balik"..
mesti dia egt tu bukan umah ana..tp umah family ana...
Ummm...kesian kat michiko ana..mesti dia sunyi tnpa ana utk 5 hari ni..
jg diri elok2 ye michiko dgn cik rose yg comell tu...hehehe

2 comments:

hOneY said...

kim salam atonton kamu ya.. lama daa xdgr cda cite psl atonton.hehheheh

Cindrella said...

hehe..atonton dah besar skrg..
ayat dia yang paling latest nak tau pe?
atonton:abah, nanti balik bwk kak shidah sekali yer..
abah:????
ni sbb ana kat melaka..rindu gile kat atonton..hehe