23 December 2011

Hujung tahun


Hari-hari kira duit tabung syiling ni.
Duit tabung tak cukup-cukup.
Macam mana nak kahwin ni.
Lagi 2 bulan je.
Kita tunda boleh tak?
Sampai tabung syiling saya penuh?
T_T


Macam menarik je..
Kihkihkih.


p/s : bagi Lan duit syiling rm5..hahaha

21 December 2011

Warghhhh

Minggu ni saya betul-betul terhimpit.
Bukan la kena himpit macam nasi impit tu..
Kihkihkih..
Banyaknya kerja yang nak disiapkan.
Semua kalau boleh nak buat sendiri SIAP sebelum cuti.
Oh, Jumaat lusa ni kira penghujung kerja tahun 2011...
Pastu cuti panjang lebih kurang 10 hari.


Boss offer cuti panjang.
Haruslah cuti sebaiknya.
Nak siapkan itu ini lagi.
Tengok, tinggal beberapa hari je lagi nak kahwin.
Persiapan baru 2% je tau.
2% bukan 20% tau!!


warghhhhhhh...
tinggal 73 hari lagi....


p/s : makin nak kahwin, makin banyak pulak kerenah kereta lagi..adoi...
kalau lah tiba-tiba bank bagi percuma duit kat aku...kihkihkih

15 December 2011

Roda pusing bawah


"Tuhan pasti sedang merencanakan yang terbaik untuk aku.
Di saat ini, Tuhan sedang memusingkan roda perjalanan aku di pusingan paling bawah."

Tiap-tiap minggu makan nasi kahwin orang. :)


Ni gambar masa pergi kenduri kahwin kat PD.
Sempat jugak snap gambar hostel masa belajar dulu.
Memang klasik gila.
Teringat macam-macam kenangan kat sini.
Kes panjat tembok sampai keluar notis.
Nak tau siapa ketua panjat tembok ni?
SAYA la... miahahahahha...
Tak senonoh betul masa tu.
Sebab malas nak pusing.
Panjat jelah tembok...
Lepas keluar notis, dah jarang-jarang panjat tembok..hehe


Mana nak dapat jalan macam ni kat Melaka.
Ada ke? Kat PD je ada...


Ni la pengantinnya.
F dan F.
Betapa lama duduk PD, baru tahu kat PD ada nama Taman PD Utama.
LOL.

Selang seminggu, kenduri kahwin lagi.
Rasa teruja nak pergi sebab yang ni pasangan OKU.


Minggu ni nak pergi kenduri kahwin lain pulak.

Minggu depan lagi satu pun nak pergi kenduri kahwin lain pulak.

Nanti la update lagi! ^.^



12 December 2011

24 kan awak?

Selamat Hari Tua yang ke-25 ke 24?
Hehehe..
 p/s : untuk pelanggan pertama saya. hehehehe.
tanpa lilin, tanpa nyanyian.

lepas ni nak belajar buat kek indulgence pulaks.

ngada-ngada betul bila tahun depan dah beritahu nak kek ape!
:p

30 November 2011

94

Malu, tapi rasanya perlu.
Hihi.


.



kalau ditanya tentang
di mana kau letaknya akal dan fikiran pada
SAAT ini...
pasti aku akan kelam kelibut mencari.


p/s : tuhan, masa sangat pantas. 
tak sempat aku mengejarnya.

29 November 2011

:)


14 November 2011

:)

:)
wordless on saturday.

Saasatul Ibaad

Hadiah untuk hari jadi yang ke-26.
Thanx a lot!!
Sangat banyak sampai rasa malu sangat.
Hehehehe..
Thanx kesayangan saya!!! ^.^

p/s : saasatul ibaad dalam genggaman

28 October 2011

Al-Hubb

Sekarang baca buku ni pulak.
Seronok.
He.

20 October 2011

Salji-salju


Tadi tetiba dalam playlist ada lagu ni.
Salju Kasih-Nya.
Alamak.
Terus cari lirik.
Macam jadi lagu background ceritera hati pulak.
Kihkihkihkih.
Ok, diam.


"kerna hatiku merantau jauh...
ingin bertemu dengan-Mu.."

A : Kenapa entri kau sedih-sedih sejak akhir-akhir ni?
B : (pura-pura tak faham) Haa? Sedih? Maksud kau?
A : Ala, kejap sedih tu, sedih ni.
B : Haha.. yeke.
A : Yelah. Kau dah kenapa?
B : Ntah ye. Buang tebiat nak mati kot.
A : Ok, bai. T_T
(A is offline.)
B : (erk..)


p/s : semoga penghujung hayatku di kalangan husnul khatimah.

Manisnya!


Satu hari berapa kali kita berdoa?
Lima? Enam?
Sepatutnya sangat banyak.
Eh, seronok tau berdoa.
1 hari bangun, macam-macam doa boleh baca.
Sejak baca buku Gen-Q tu, terasa sesuatu.
Manisnya berdoa.
Seronoknya berdoa.
Seronok. Seronok dan seronok.
Jangan lupa berdoa tau!
 
 
Bak kata ustaz,
"berdoalah semoga diberikan hidayah."


p/s : menanti masa yang hampir tiba. 
sigh.

18 October 2011

Mengapa doa belum dimakbulkan

Hati saya tiba-tiba dihimpit perasaan hiba.
Semuanya kerana majalah ni.
Sebak pun ada.
Perasaan bercampur baur.

Saya jumpa majalah ni di kedai makan.
Kononnya hari ni saya nak diet.

Dia bukakan pintu hati saya.
Sungguh, mahu nangis baca majalah ni.


"Setiap hela nafas adalah isyarat untuk rindu, cinta dan kasih.
Izinkanlah hela nafas itu menjadi nikmat untuk aku
bersyukur dan berdoa memohon keampunan." 
- Gen-Q -


p/s : Di penghujung mencari cinta-Mu, Ya Allah.

17 October 2011

Maher Zain kat belakang Cubic

Hari tu nampak Maher Zain kat belakang Cubic, UTeM.
Biar betul kau!
Ok, serupa tapi tak sama kot.
Takkan Maher Zain nak jalan sensorang kat UTeM.
Silap kot. Wahahaha.!!
Tapi, comel kan Maher Zain. T_T.

Okeh. Tutup kisah Maher Zain.

Saya percaya.
Dia menguji seseorang mengikut kemampuan hamba-Nya.
Gadis November ini jujur.
Hari ni saya berasa malu untuk berhadapan dengan Dia.
Betapa hinanya saya sebagai hamba-Nya.

"Membuat kebaikan sesuatu yang sangat menarik. 
Pengalaman sendiri mengajar saya sesuatu.
Misalnya, jika kita melakukan kebaikan, lakukan kebaikan itu semata-mata kerana Allah. 
Malah, jangan pula kita menyangka kebaikan yang kita lakukan kepada seseorang 
menyebabkan orang itu yang akan melakukan kebaikan kepada kita."
- Pemburu Impian-


p/s : Alhamdulillah, hari ni masih lagi ada ruang nafas. 
Semoga masih dapat berbakti membantu orang lain.
Semata-mata kerana Allah. 
Jangan bolak-balikkan hati aku Ya Allah.
Insya Allah.

14 October 2011

Chef Rashidah

Dah janji semalam nak update kan!
Rasa macam nak tergelak.
Tengah-tengah tensen, tiba-tiba ada orang bagi duit.
"Sebagai duit belanja kurangkan tensen". Wahahahahaha!!
Terima kasih banyak-banyak.
Ok! Dah tak tensen dah! Hehehe

Sebenarnya nak cerita pasal program minggu lepas.
Taadaa...
Pergi kursus "bagaimana membuat muffin"
Mula-mula suka-suka je daftar.
Sekali pergi, alamak.
Semua macam kawan-kawan mak je.
Ngeh ngeh ngeh. [^.^]
Seronok sebab betul-betul duduk kat dapur tukang masak.
Cuma tak pakai apron putih ngan topi Chef Wan yang tinggi tu je. Hehe.
Okeh, dah siap pun.
Kursus selama 2 hari. Tapi semua pun separuh hari je.
Ok. Esok nak pergi kursus lain pulak.
Tahun depan nak jadi chef la.
Chef Rashidah.
Macam ni.

Boleh? Hehehe.



13 October 2011

Esok



Esoklah update.

10 October 2011

Mayat hidup



Terkadang saya merasa cemburu.
Orang lain seperti mudah dapat itu ini.
Terdetik di hati.

Kenapa orang itu dipermudahkan rezekinya.
Tak perlu bekerja keras.
Dapat, dapat dan dapat.
Sedangkan saya.
Pada usia 26 tahun.
Masih di takuk lama.
Tiada sebarang anjakan paradigma yang membanggakan.
Baik untuk mak, ayah dan adik.
Waima untuk diri sendiri.
Terasa seperti diri tidak berguna. Langsung.

Apa sumbangan saya pada mak dan ayah?
TIADA

Apa sumbangan saya pada syarikat?
TIADA

Apa sumbangan saya pada kawan-kawan?
TIADA

Saya seperti mayat hidup yang bergerak.
Ye.
Saya lah mayat tu.

p/s : ...

07 October 2011

Saya bukan Aiman

Minggu ni saya menjadi agak cengeng sikit.
Penyedih. Sikit-sikit nak nangis.
Mana-mana je saya boleh nangis.
Kat ofis. (nasib baik banyak penghadang. monitor besar. beg tinggi. takdela siapa pun nampak. T_T)
Dalam kereta. (pasal kereta dah gelap sekarang. hihi.)
Kat rumah. (osmet tak nampak punya.)
Kat dapur pun boleh.(ni maknanya mana-mana pun boleh.)
LOL.
Dulu saya suka pendam semua cerita.
Pastu mak tak bagi.
Nanti kalau pendam, akan susah hati.
T_T
Sekarang dah pandai cakap.
Sampai banyak cakap.
Kawan-kawan cakap, saya ni banyak cakap.
Blebleblebleble. 
Atau icon kat ym macam ni. Hihihi.
Saya peduli apa.
Saya tak kisah pun.
Kalau tak, saya nangis kuat-kuat nanti. (-___-")
Macam ni.
Mahu? Hihi.


p/s : tak sabar nak pergi kelas esok. yehuuuu!!!

06 October 2011

Taman bunga

Whoaahh!!
2 minggu bos bagi kerja.
Tapi sampai hari ni bayang-bayang pun takde.
Mana pergi idea?
Nak kata tak jumpa ibubapaku, baru je minggu lepas.
Nak kata tak pergi lepaskan perasaan, dah hari tu. T_T.
Nak kata tak berjola-joli, kan haritu dah.
Sampai 4 jam duduk dalam Mydin! Amekk!! Hahaha
Nape nih!!
Apa dah jadi ni!!
Matilah kalau bos tau saya tak siap-siap lagi buat kerja.
(dah memang bidang kerja memerlukan idea yang kreatif dan inovatif)

p/s : keje ofis pun xsiap2-siap, ada hati nak design kad kahwin sendiri.
(berangan la kau rashidah..)
nantila letak gambar.

30 September 2011

Tingkat Dua

Assalamualaikum.

Sari berita penting.
Oh, saya pernah berangan nak jadi seorang pembaca berita dulu.
Pastu nak TV3 je plak tuh. Wahahaha. berangan kau! :p

Entri hari ni agak emosi.

Saya bersyukur kerana sejak kecil umi didik saya supaya berdisiplin.
Tau kemas rumah.
Tau kemas dapur lepas masak.
Tau susun pinggan mangkuk dengan kemas.
Tau sapu rumah tiap-tiap minggu.
Tau kemas bilik air selalu.

Saya tak suka kotor-kotor lepas masak.
Saya tak suka basah-basah kat lantai lepas basuh pinggan.
Saya tak suka rumah habuk-habuk.
Ye. Saya memang CEREWET selepah-selepah ni.

Saya berharap sangat kawan serumah saya nampak entri ni dan baca.
Lalu faham dan tolong saya.
Saya dah penat.
Saya bukan orang gaji tau kat rumah ni.

Mengeluh tak baik untuk kesihatan.
Tapi adakalanya.
Saya terpaksa luahkan.
Sebab saya tak dibayar untuk jadi orang gaji.


p/s:harap-harap kalau dapat rumah baru, taknak ada housemate. cukuplah.

29 September 2011

Pukal lagi

Sekali lagi edisi pukal. Hehe.

SATU : Ada rumah terbuka di tempat kerja Jumaat lepas. Sepatutnya ofis terbuka la kan. Hihi
PENERANGAN : Jadi kendarat. Masa ni la baru nak berkenalan dengan staf-staf lain.  
Yang jarang senyum jadi banyak cakap. Seronok la. Hehe

 Yang ni barisan-barisan kendarat.

DUA : Festival Hang Tuah dekat Istana Melaka.
PENERANGAN : Rasa macam ada kat zaman Hang Tuah.
Sebab sana sini orang pakai tengkolok,  baju-baju klasik.
Mula berangan nak jadi TUN TEJA.
Wahahaha. (banyak cantik kau nak berangan la. :p)

 Atok tengah mandikan keris. Masa ni Atok tak boleh cakap apa-apa.
Yang ni demo PSSCM Cawangan Melaka macam biasa.


TIGA : Kenduri kahwin.
PENERANGAN : Abah cakap kat Batu 3. Ingatkan Batu Tiga Shah Alam.
Rupanya kat Subang daaa..
(yang ni malas nak letak gambar sebab.....)




p/s : tengah fikir-fikir nak bermastautin di mana.hihi

22 September 2011

Pukal

Lamanya tak update belog Oh!
Mari update secara pukal lah.
 
SATU :  Boss belikan pc baru. Lengkap boleh sentuh terus. Tak payah pakai wayar-wayar dah.
PENERANGAN : (Saya dari dulu berangan nak pc macam ni.. Lepas ni boleh tekun lagi buat kerja. Hihi.)

DUA : Minggu lepas sangatlah sibuk. Itu ini, ini itu. He.
PENERANGAN : Rumah terbuka sana sini. Rumah terbuka boss, rumah terbuka PSSCM CM. Penat sampai satu tahap makan secucuk sate sahaja. :p

TIGA : Sibuk dengan kenduri kahwin sepupu di kampung Tg. Karang
PENERANGAN : Sibuk makan, yelah. hahaha
 
EMPAT : Kerja luar di PICC, Putrajaya sempena Asia Pacific Regional Workshop on Popularization of Science.
PENERANGAN : Taklah sibuk sangat masa ni sebab orang tak ramai sangat. Posing je lebih. Hihi.
LIMA : Adik pun konvo di PICC. Semua datang dan dapat jumpa. 
PENERANGAN : Yang tak disangka-sangka pun dapat jumpa dan berkenalan. Haha.
 
 
p/s : saya update secara pukal sebab tau bukan ada orang pun baca belog ni. tulis apa pun takpe. hihi.



-> takda gambar pasal malas nak naik turun.

15 September 2011

Kad Kahwin


Saya sedang berangan.
Kalaulah kad kahwin saya secantik ini.
Nak tau lagi klik kat RendaPuteh.
Ada renda-renda.
Rasa macam taknak bagi je kad ni kat orang lain.
Cantik sangat.
Tak payah design lebih-lebih dah.
Ekslusif!!
Hihi.


p/s : Tengah pilih-pilih tema.
Macam ungu ni.
Tapi macam merah la plak.
He.



13 September 2011

Menang rumah

Hari tu lepas beraya kebetulan ternampak iklan rumah untuk dijual.
Taman Belimbing Setia, Durian Tunggal, Melaka..
Ngeh3.


Tapi kan, banglo...hehehe.
Macam ngada-ngada la plak nak banglo.
Tapi ni banglo versi kecil je.
Tak la besar sangat.
Rasa macam berani jugak kot kalau duduk sorang-sorang.
Hehe.


Sempat jugakla pusing-pusing rumah contoh.
Lepas tu berangan.
Sebab nanti ada dapur sendiri.
Tak payah dah nak gaduh-gaduh dengan osmet.
Hahaha.
(mati la kalau osmet baca belog ni. hahahahaha)


Kalau banyak duit, memang tak fikir panjang dah.
Takde ke peraduan menang rumah?



p/s : nampak gaya macam kena harus bermastautin kat Melaka jah. Haha

09 September 2011

Idea


Hari-hari pun tengok blogger.com ni.
nanti sudahnya mesti tekan close je.
pasal tak tau nak tulis apa.
(pernah jumpa kat mana ntah orang cakap camni 
"Kalau kau tak tau nak update ape, 
tak payah la update, 
pastu nak tulis konon-konon kau takde idea.")
he. macam ni punya style pun ade kan? 
*sigh.


p/s : rasa macam lawak bila sesekali Jud tanye pasal persiapan kahwin. he.

25 August 2011

Danau


Esok Insya Allah dah takde kat Melaka dah.
Terima kasih Melaka kerana banyak berjasa pada saya.
Ecececeh..Bagi ucapan macam la dah tak datang Melaka dah..
Hehehe.

Oke, Selamat Hari Raya Aildilfitri
Maaf Zahir dan Batin.



p/s : belum sampai rumah lagi, mak dah cop nak ajak pegi Angsana malam ni. hehe

23 August 2011

Umur saya bukan 22


Yeay, sekali lagi kena saman.
Macam tiap-tiap bulan kena saman.
Sebab LUPA nak letak kupon.
Padahal beli kupon sebulan dah.
Duduk dalam dashboard, taknak tampal sebab merosakkan cermin kereta sungguh.
Ala, malas la nak membebel lagi.
22hb Julai 2011 pun kena saman.
 22 Ogos 2011 pun kena saman jugak??

Memang orang MPHTJ tu suka duduk kat kereta saya ke?
LOL.



p/s : nampak sangat Melaka tak suka saya eh? oke, fine.

Yang lepas tu lepaslah

 
 
Hari ni dah 23 haribulan.
Kalau panjang umur, sampai ke magrib la dapat puasa penuh 23 hari.
 
Tahap beribadat kepada-Nya masih di takuk lama.
Malu la.
Malu sangat.
Patutnya Ramadhan kali ni dapat buat yang lebih terbaik.
Ampunkan saya Ya Allah.
 
 sumber : google.com

p/s : Raya ni sama seperti tahun lepas. 
Tapi sebaiknya dimanfaatkan masa bersama keluarga sebaiknya.

12 August 2011

Mak ai, jem?

*macam biasa, atok google jadi sumber la.


Ya Allah ya Tuhanku yang Maha Mengerti...
Yang mengetahui segala lurus bengkok perjalanan hidupku...
Yang mengetahui yang terbaik untukku...
Berikanlah aku kekuatan...
Berikan aku kesabaran...
Menolak bayangannya jauh ke dada langit...
Hilang bersama senja yang merah...
Agarku sentiasa tenang...
Walaupun tanpa bersama dengannya...

Ya Allah yang tercinta...
Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu...
Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan
Adalah yang terbaik untukku...
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui...
Segala yang terbaik buat hamba-Mu ini...


p/s : hanya Tuhan yang tahu-UNIC

10 August 2011

50 sen je

Banyaknya setem!!!
Tadi beli je 210 keping setem okeh!
Rasa sangat teruja. Hehehe.
Tapi saya punya 20 keping je.
Lelebih tu kakak tingkat dua punya, boss punye, kawan tingkat atas kirim-kirim.
Pastu terus pos kad raya.
Rupa-rupanya sekarang dah tak boleh pos setem 30sen je.
Dah naik harga...oooo...
Hehehe.

p/s : semalam baru belek kad raya tahun lepas.
ada bunyik-bunyik. bestnye. hehe
harap-harap tahun ni ada orang bagi siap CD lagu "Sampai Menutup Mata" lah.
.PRAYING. hehehe.

Hari ni 10 Ramadhan


Bukan Ramadhan namanya kalau kita tak diuji.
Masa ni la tahap kesabaran kita akan diuji.
Sama ada tahap A, tahap B atau tahap C.
(mana awak tau ada tahap-tahap ni??)

Macam-macam hal.
Nak eratkan silaturahim pun payah.
Pingsan kalau semua manusia kat dunia ni macam ni.
Hidup ni sementara je.
Masa ni la nak buat baik dengan semua orang...
Sekian. terima kasih.
(nak suruh orang bersabar memang mudah, 
nak suruh diri bersabar, memang betul-betul kena banyak bersabar. haha.
apa kau membebel ni shidah....T_T)



p/s : sekadar bertanya tak perlu jawab dengan nada tinggi.
hari ni kau begini. esok lusa kau cari aku jugak.
silap haribulan kau merayu.
kita tengok hari berikutnya.


09 August 2011

si kecil lelaki mana?


Saya percaya. 
Adakalanya kita memang kena berusaha lebih supaya kita lebih memahami konsep sebenar.
Jumpa pulak kebetulan dalam buku "Creating the Perfect Design Brief".
Dia kata,

"Designers shouldn't be taxi drivers."


Maka, fahamlah saya.
Belek diri sendiri bukan perkara mudah.
Mungkin juga selama ni saya kerja sebagai pemandu teksi kot.
Wahahaha.

(sumber gambar haruslah dari google. sekarang gambar semua kena beritahu mana sumber.
kalau tak, mau kena kutuk dalam mana-mana belog. ahh.)


p/s : mimpi malam tadi hanya si kecil perempuan saja yang datang. 
si kecil lelaki mana?

08 August 2011

SMM


Kenapa mesti bagi jawapan yang tak menjawab soalan?
adoiii.
nasib baik sekarang ni bulan puasa.
sabar jelah.
baiklah buat sendiri macam ni.
nanges. dalam hati.
T_T


p/s : asyik mimpi 2 orang kanak-kanak. 
dulu mimpi diorang masih kecil lagi. 
pastu mimpi dah besar sikit..dah mula bertatih...
malam tadi mimpi dah besar lagi...dah pandai berjalan sana-sini.. 
pelik. korang ni siapa sebenarnya?

19 July 2011

Siapa nak bagi saya mesin jahit?

Dah sarapan pagi ni?
 
Ke puasa lagi hari ni? Bagusnya korang. T_T
 
Rasa macam tak sabar nak tunggu masuk bulan Ramadhan.
 
Sekarang pantang nampak ada telur, tepung, butter ada kat rumah.
Macam semua resepi nak cuba. T_T

Taadaaa...


 Ntah amek resepi kat blog mana ntah.

Sekali cuba, sedap ohh!

Untuk juadah buka puasa pun sodappppp!! 
 
 
 

p/s : tetiba rasa macam nak beli mesin jahit la pulak. hehehe

18 July 2011

NKRA, NKEA

Hai. Mari bercerita tentang hari Sabtu 16 Julai 2011.
Nama peperiksaan ya ampun punya lah panjang.
Letih tau nak tulis panjang-panjang.
Tapi sebab nak ambil hati kan.
Ngada-ngada la pulak kalau taknak tulis.
T_T


 Ni kali kedua sebenarnya.
Banyak pulak soalan NKRA, NKEA, SRP, RMK-10, Dasar Ekonomi Baru, Greater-KL
Soalan esei pulak semua banyak edisi-edisi lama.
Pendermaan organ, pasal nuklear dan ape ntah pasal keamanan.
Nanges tau menjawabnya. T_T

Paling suka soalan ni.
Siapa pandai, tolong bagi jawapan.

"7 kabinet dapat disiapkan dalam masa 4 jam 
oleh 2 orang pekerja.
Berapa kabinet dapat disiapkan dalam masa 24 jam

oleh 7 orang pekerja?"


Eh, jawab tau. 
Saya paling geram dengan soalan ni.
Kenapa jawapan saya takde dalam senarai jawapan??
Ish. T_T


14 July 2011

Tengok muka sendiri


Hari ni saya masih menyalahkan teknologi.

Bukankah patutnya saya berusaha memperbaiki diri sendiri.

Menjadi lebih istiqamah, menjadi lebih pendiam sebaiknya.

Semakin hari semakin saya takut nak mengeluarkan ayat.

Risau memperkecilkan hati seseorang. Hati kamu. Hati kecil kamu.
Kamu la. Yang sedang membaca entri ini.
Sungguh. Nak memperbaiki diri sendiri bukan mudah caranya.
T_T




p/s : masih di takuk yang lama. berubahlah. muhasabah diri. tengok muka sendiri.


13 July 2011

Bila ikan masin itu tawar



Kadang-kadang saya terlupa nak faham.
 
Teknologi adakalanya menyusahkan.
 
Benda yang sepatutnya tak terjadi tiba-tiba terjadi.
 
Maka, fahamlah saya selepas ini.





p/s : cukupla perasaan berbunga-bunga saya selama ni setakat ini sahaja.

30 June 2011

IPG KPM

Alhamdulillah, seminggu berhempas pulas.
PSSCM IPG KPM.
Akhirnya, all out. Tahniah semua. :)



ku tak bermain dengan rasa
serius ku suka padamu

ku dan kamu
jatuh cinta
bukan cinta biasa


p/s : bila umi dah mula beri macam-macam nasihat. he.