07 October 2011

Saya bukan Aiman

Minggu ni saya menjadi agak cengeng sikit.
Penyedih. Sikit-sikit nak nangis.
Mana-mana je saya boleh nangis.
Kat ofis. (nasib baik banyak penghadang. monitor besar. beg tinggi. takdela siapa pun nampak. T_T)
Dalam kereta. (pasal kereta dah gelap sekarang. hihi.)
Kat rumah. (osmet tak nampak punya.)
Kat dapur pun boleh.(ni maknanya mana-mana pun boleh.)
LOL.
Dulu saya suka pendam semua cerita.
Pastu mak tak bagi.
Nanti kalau pendam, akan susah hati.
T_T
Sekarang dah pandai cakap.
Sampai banyak cakap.
Kawan-kawan cakap, saya ni banyak cakap.
Blebleblebleble. 
Atau icon kat ym macam ni. Hihihi.
Saya peduli apa.
Saya tak kisah pun.
Kalau tak, saya nangis kuat-kuat nanti. (-___-")
Macam ni.
Mahu? Hihi.


p/s : tak sabar nak pergi kelas esok. yehuuuu!!!

No comments: