17 October 2011

Maher Zain kat belakang Cubic

Hari tu nampak Maher Zain kat belakang Cubic, UTeM.
Biar betul kau!
Ok, serupa tapi tak sama kot.
Takkan Maher Zain nak jalan sensorang kat UTeM.
Silap kot. Wahahaha.!!
Tapi, comel kan Maher Zain. T_T.

Okeh. Tutup kisah Maher Zain.

Saya percaya.
Dia menguji seseorang mengikut kemampuan hamba-Nya.
Gadis November ini jujur.
Hari ni saya berasa malu untuk berhadapan dengan Dia.
Betapa hinanya saya sebagai hamba-Nya.

"Membuat kebaikan sesuatu yang sangat menarik. 
Pengalaman sendiri mengajar saya sesuatu.
Misalnya, jika kita melakukan kebaikan, lakukan kebaikan itu semata-mata kerana Allah. 
Malah, jangan pula kita menyangka kebaikan yang kita lakukan kepada seseorang 
menyebabkan orang itu yang akan melakukan kebaikan kepada kita."
- Pemburu Impian-


p/s : Alhamdulillah, hari ni masih lagi ada ruang nafas. 
Semoga masih dapat berbakti membantu orang lain.
Semata-mata kerana Allah. 
Jangan bolak-balikkan hati aku Ya Allah.
Insya Allah.

No comments: