22 September 2011

Pukal

Lamanya tak update belog Oh!
Mari update secara pukal lah.
 
SATU :  Boss belikan pc baru. Lengkap boleh sentuh terus. Tak payah pakai wayar-wayar dah.
PENERANGAN : (Saya dari dulu berangan nak pc macam ni.. Lepas ni boleh tekun lagi buat kerja. Hihi.)

DUA : Minggu lepas sangatlah sibuk. Itu ini, ini itu. He.
PENERANGAN : Rumah terbuka sana sini. Rumah terbuka boss, rumah terbuka PSSCM CM. Penat sampai satu tahap makan secucuk sate sahaja. :p

TIGA : Sibuk dengan kenduri kahwin sepupu di kampung Tg. Karang
PENERANGAN : Sibuk makan, yelah. hahaha
 
EMPAT : Kerja luar di PICC, Putrajaya sempena Asia Pacific Regional Workshop on Popularization of Science.
PENERANGAN : Taklah sibuk sangat masa ni sebab orang tak ramai sangat. Posing je lebih. Hihi.
LIMA : Adik pun konvo di PICC. Semua datang dan dapat jumpa. 
PENERANGAN : Yang tak disangka-sangka pun dapat jumpa dan berkenalan. Haha.
 
 
p/s : saya update secara pukal sebab tau bukan ada orang pun baca belog ni. tulis apa pun takpe. hihi.



-> takda gambar pasal malas nak naik turun.

2 comments: