13 February 2009

Jom Sihatkan Badan

Ahad ni pas Subuh ade program jogging beramai2 dengan Ketua Menteri Melaka... Yang pasti PSSCM cawangan Melaka akan ramai2 dtg serbu nak sihatkan badan...hehe.. Yang tak pastinye dengan kehadiran pak menteri la sbb mase 2 tahun lepas ade jugak program ni.. tp, pak menteri tak dpt dtg..maybe ade hal lain kot..harap2 pak menteri dtgla ahad nie.. Jom kite lawan sape yang lagi kuat lari..hehe...

p/s : jangan ade lagi anjing yang ikut sama jogging mcm 2 tahun lepas, dah le..huhu..

2 comments:

BalkisMR said...

ko bia btol? ade anjing ikot ko ke?

Cindrella said...

he..mestilah ade..
ko xkan xtau, tiap ms aku nak jog je, mesti ade anjing ikut same.. sudahnye aku la yg menang..hehhe