06 March 2009

Dia yang SENGAL atau Aku yang SALAH?

Hari ini saya menjadi amat bengang pada orang ini..
Wah..Dia semakin menunjukkan "kesengalannya"..
Memang ramai orang kata dia pelik.. Memang pun..Saya dah jumpa kepelikannya plus kesengalannya...
-Pointnya begini : Ada ke patut main ambil je headphone yang sudah sedia tersangkut di leher tanpa mintak izin..Sudahnye kite yang bengang..Bukan dia.. Aduhai.. Kalau dah lama kenal takpe la jugak..Tapi baru je beberapa bulan...Saat itu, ku rasa bagai ingin tumbuk2 je lesung batu kat rumah... Harap2 dia insan terakhir yang pernah ku jumpe...
-Terasa mcm bodoh bila dia boleh gelak2 dengar ape ntah lagu dalam laptop tu tanpa hiraukan yang diri ini nak balik headphone tu... Apa dia ni memang TAK RETI MALU dan TAKDE ADAB?

-Oh umi..tolong anakanda mu ini....

7 comments:

gg said...

itu bukan xad adap... itu mungkin cara die untuk die memulakan perkenalan... saye lg la bnyk jmpe org pelik2 pabila memulakan perkenalan...

gg said...

jgnla menjadi org yg sll bersangka buruk... dalam islam pn xad adap namenye kalu org yg bersangka buruk ni... as many famous author said that, 'don't jugde a book by its cover...'

gg said...

org yg selalu x senang hati biler ad org yg senang skt ni sbnrnye org tu ad PENYAKIT HATI...

FiezaZul said...

wah...sapekah makhluk itu???huhu...

BalkisMR said...

huh pelik nye makhluk tu?? kalo aku,, dah lm aku jerut leher dia.muke tak tau malu la tu..mmg la don't judge the book by its cover. but plz never judge THIS author as a LEMBEK person la dol!

FiezaZul said...

i think i know who is d person..huhu

Nadiela said...

uik..... ada 2 nama yg bermain d fikiran nih.. adakah yg si perempuan baru or lelaki itu yg slalu gn harta org or ambik brg org tanpa izin.. haha sy pernah lalui nya even hanya seketika. klu dok 6 bln tatau la.. haha pape pon harap bersabo yer.

peace no war! :)