05 June 2009

Setelah Di Tag Oleh Balkis

First time dalam hidup jawab tag nih..
Balkis penah bagi dulu tp buat tak layan je.. Hehe..
Sila baca..

1.Ape perasaan anda sekarang?
  • Macam sakit perut.. Jam 10.45pg

2.Saya nak makan?
  • Saya baru sudah makan roti coklat rm0.60 walaupun sebenarnye tak lapar.. Tak tau nape makan jugak

3.Saya tak suka?
  • Saya tak suke teringat kat “monyet” yang baru sudah sakitkan hati saya yang tak pernah hilang lagi sakit tuh smpai skrg..
  • harap dia bersyukur sbb sy hanya gelar dia “monyet” dan bukan yang hina.4.Impian saya?- Dapat beli keta tahun ni jugak [penatla jalan kaki, walau sebenarnye suke sebab dapat exercise..Ngee..]
  • Ade kedai buku sendiri..Nama dia Ichi BookStore Sdn. Bhd. Hehe.. [Membaca buku itu sngt mulia kan? Saya tak boleh hidup tanpa buku..Huhu]
  • Ada duit lebih utk dirikan Rumah Kebajikan Orang Tua yang mana umi dan abah kene jadi Pengetua rumah tu… Sebab umi dan abah sangat suke berkawan..Hehe
  • Nak jumpe jodoh saya boleh?

5.Haiwan yg saya tak suka?

  • Haiwan yang tak suke? Tak penah terlintas la soklan ni dlm pikiran sbb sangat sayang pada sume haiwan.. Terutamanya kucing.. Sangat comella! Patung kucing dlm kereta kak Ema paling suke.. Tak tahan tgok kucing tu.. Rase mcm nak peluk setiap waktu.. Hehe


6.Saya harapkan?

  • Ye. Macam Balkis jugak.. Harap semua doa dimakbulkan dan setiap masa ade KEAJAIBAN

7.Jika boleh putarkan mase?

  • Saya nak mase mula2 masuk utem ni.. Taknak sikit pun kenal “monyet” tuh.. Sebab “monyet” tu, saya kehilangan “ketam”..
  • En.Ketam, sila maafkan saya..Huhu..


8.Saya pada 10 tahun akan datang?

  • Insya Allah umur dah 34 kan? Dah punye kerjaya yang mantap.. Boleh bawak family pegi mana saje dan boleh hantar umi abah ke Mekah..Huhu..
  • Owh, mudah2an umur saya masih panjang saat tu..


9.Handphone saya adalah sebuah?

  • Bagus utk radio sebab nak jadikan peneman waktu nak tido malam.. Laptop sudah rosak, xboleh nak pasang apa2 cerita atau lagu mcm hari2 bese…
  • p/s : sebenarnye tak boleh tido dengan keadaan sunyi sepi sbb tak berani! Huhu


10.Saya pernah bercinta sebanyak?

  • Bercinta sebanyak? Perlu jawabkah? “Monyet” tu mmg betul monyetla sbb saya betul2 jatuh cinta dengan dia.. Mmg dasar “monyet” kan?

11.Saya suke pada?

  • Suke pada seni.. Sebab seni itu sgt mahsyuklah dan sgt luas!.. mcm2 boleh buat.. sy juga suke masak bila duduk sorang2 kat umah..Pelik kan? Bile cik ara dan cik ros ade kat umah, jgn harap sy nak masak.. sila amek perhatian..hahaha..


12.Kawan2 saya?

  • mcm2 jenis ade… yang comel, yang baik, yang tinggi, yang kecik, yang biasa2, yang sentiasa bagi motivasi hidup (eh, ade ke?).. yang nak kawin.. (sangat ramai..) - cik ara, cik shuhada, en.sobri, en.rizal -

13.Pernah dikhianati?

  • Mestilah pernah.. Dengan si “monyet” yang tak reti kenang jasa manusia lain.. Takpe, tunggu dan lihat.. Xkan selamanye dia akan bahagia dengan apa yang dia dah dapat..


14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?

  • Saya nak tumbuk dia seperti mana dia pernah tumbuk sy dulu.. Nak tumbuk sekuat hati..
  • Saya haramkan “monyet” untuk jejak tanah kubur saya nanti.. [saya sgt marah ok!]

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag:6 org? ramainye.. [eh, balkis.. apsal ramai sgt?] sape ek?

- tiada sape..Huhu.. Sekian terima kasih

No comments: