16 July 2009

Masa..Sila lcepat berlalu..

Wah..tak sabar nak lihat semula papan tanda nie..
tu tandanya rumah dah nak dekat..
Saya mahu pulang ke rumah..
Mengira detik2 saat yang seperti sangat lambat berlalu..
Huh...

-Sayamahu pulang! yeay!-

5 comments:

Antah Berantah said...

Wahhhhh.
sy rindu pada bandar baru uda!!

Missc0mot said...

0ooo..update bL0g yeaa...kekekke..=D
o0psss....=|

Ichi said...

Bengang sbb tak dpt jupe coding, maka afdal kan update blog?hehe

annamasud said...

aku hari2 nmpak signboard BANDAR BARU UDA...

**silala slalu pulang ke jb.bole kita ketemu

heheh

Ichi said...

yeah! aku mesti pulang..tiket dah ade..cume perlukan mase cepat berlalu supaya aku boleh balik umah jb malam ni..

ummi ku tidak sabar menanti anaknya ini..dan aku tidak sabar sekali untuk menatap wajah insan kesayanganku....hehe

aku balik sekejap je ana..
ahad pulang semula..huhu