01 December 2010

Selamat Hari Lahir ke-21. Daripada Afiqah.

p/s : Entry ni khas untuk Abg Afiq. Daripada Afiqah tau.
Afiqah baru lepas makan kek ni. Hehe.

Macam mana ni?
Abg Afiq dah 21 tahun. Afiqah 1 tahun pun belum tau.
Tapi takpe, video ni khas untuk Abg Afiq okeh!

video

3 comments:

wacom tablet said...

comot nyeee;p
thanks kak ichi!!
tgg jgk post kt fb..tp seakan akn th sy hr2 pegi ke belog ini ;p

thanks kak ichi!!:D

Ichi said...

hehehe..akak saje xnak publish kat fb sebab ramai sangat kan yang wish kat fb. xspesel ah nanti. tu yg akak jenuh gak carik gambo yang comot..hahaha..spesel utk afiq.

p/s : ni ucapan khas dr akak. selamat hari lahir ke-21. semoga menjadi anak yang soleh, taat pada perintah ibubapa dan jangan sesekali tinggalkan perkara-perkara yang wajib walau tinggi macam mana sekali pun kedudukan kita. hehe

wacom tablet said...

hee..aahkn.bgs jgk taktik akk nie..nk tiru la nnt ;p

thanks kak ichi..yup,akn sy jg smua itu utk diri sndiri,kuarga,kwn2,dan insan tersyg..
doakn sy bejaya kak!:D