22 October 2012

Tanah Merah vs Nona Rogayah

Oleh sebab semua kawan aku sibuk post macam- macam kat Yogyakarta,
(ayat di atas tiada kaitan dengan entri ni. haha)
aku pun sama sibuklah cari komen-komen orang pasal 2 benda alah ni..

Pening jugak nak pilih.

Sama ada si Tanah Merah...
 
 
ataupun si Makcik Nona Rogayah..
 
 
 
Hasil aku baca-baca lah kan, si Nona Rogayah ni ada 6 barang je.
1. Tablet Phyto Natal (90 Tablet)
2. Akar Herbanika (10 Pek Uncang)
3. Herbanika Lulur (100 gm)
4. Herbanika Barut (60gm)
5. Minyak Herbanika (100 ml)
6. Uncang Cuci (10 pek uncang)


Tapi.............

 
Ikutkan hati memang aku berkenan dengan si Tanah Merah.
 
Bukan sebab Tanah Merah ada dekat Kelantan ehhh...Hehehehe....

Tapi sebab...dia ade 11 barang yang macam buat aku rasa kat spa-spa.
(berangan la kannn spa-spa. kalau berat badan tak turun sampai 55kg, tak tahulah aku.)
 
1. Cold Pressed Virgin Coconut Oil
  2.Feminine Herbal Wash
  3. Herbal Bath
  4. Herbal Massage Oil
5. Firming Herbal Blend Paste
  6. Abdominal Wrap
  7. Herbal Tea (yang ni je kena minum)
  8. Calming Herbal Blend Paste
  9. Boreh Body Scrub
  10. Brown Formulation Soap
  11. Lavender Floral Water
 
 
Beza harga ialah RM10.
 
 
 
p/s : Agak-agak mana 1 aku nak beli ni????

No comments: