17 May 2010

Kerja amal

Asyik makan yang sedap-sedap saja!
Chicken chop kat Radix Fried Chicken.
Oh oh oh. Sila jangan jeles.
Kebetulan hari tu hari Jumaat. [^.^]
15 May 2010. Oh oh.
Hajar dah jadi tunang orang.
Jenuh jugak kawan-kawan dia dok tanya macam mana dia jumpa tunang dia.
Oh oh oh. Sila google untuk dapatkan maklumat tambahan hokeh!
Cantik kan dia? Macam tuan puteri! [^.^]

Dua hari cuti rasa sangat lama walaupun macam-macam perkara pelik berlaku.
Takdelah pelik sangat, cuma tak pernah terjadi, maka peliklah. [^.^]

p/s : Tabik spring pada maklumat yang diberikan lewat petang semalam.
Oh oh oh . Banyaknya kena buat kajian kalau tiap-tiap minggu begini.Ahha.


2 comments:

NUR said...

sedap ke makan nasi ayam radixs ni...

Ichi said...

layan jugaklah sbb perut tengah lapar kan.
tak makan nasi, makan chicken chop je.
menyesal sebab tak rase nasi dia. xtau la sedap ke x. he