12 May 2010

Tinggal 4999 pasang

Oh oh oh.
Saya sangat sayang hari selasa semalam.
Majlis perpisahan untuk adik-adik yang akan tinggalkan Danau Digital.
Untung-untung sambut di MIBC.
Baru terasa oh oh oh... [^.^]
Semalam baru je beli almari.
Konon-konon nak letakkan baju yang 5000 pasang tu.
Oh oh oh.
Pagi ni je dah tinggal 4999 hokeh!!!!
Hahaha. Macam tak cukup kain nak gosok kan.
Kan dah berlobang. haih! [^.^]
Oh oh oh.
Balik rumah petang je tengok dia tidor.
Nak pergi kerja pun dia tidor lagi. Haih.
Sila cepat membesar wahai adik! :D
p/s : Sentiasa ingat pesanan Dr. Mashitah sebab apa-apa yang beliau cakap tu semuanya betul.
Dan, dan semua yang Dr. Fadzilah Kamsah cakap pun betul. Oh oh oh ...[^.^]



3 comments:

ajieyatie said...

lor...camne leh jadi camtu kainnye??

Ichi said...

huwa!!!! terbakar la kain tu.
niat hati mmg nak pakai baju kurung lain arini, tp ntah cane tergosok yang tu plak pagi tadi. dah hilang 1 baju kurung saya. saya syg baju tu...huwaaaaaa

ajieyatie said...

jgn nangis....nnti beli baju kurung baru ek...lalalala