11 April 2009

Damn It!


untuk saat ini, sampai sini saja doa yang dikirim.. takkan ada lagi. Jangan Harap.
-Harap cepat2 pergi dari dunia nie. Damn it!!

untuk pertama kali aku marah dalam blog ni.. aku dah tak kesah...blah!!!!!!!!

8 comments:

~nOmira~ said...

kamu sgt expert...xmana kamu curik itu semua...
lagi satu saya dpt rase yg kamu sgt marah :d:

c H! e said...

:e:..mmg saya sangat marah..bukan setakat marah tapi telah menyebabkan saya kehilangan seliter air mata.. sangat membazir!!!..:n:

amal iman said...

bravo dear..
awak tahu sesuatu..
DIA amat syg awak..
amat sgt..
cinta dan kasih syg awak layak utk DIA

c H! e said...

thanx amal..
betapa saya terasa kini yang DIA sangat2 sayangkan saya.. Saya je yang buta dalam menilai sebuah CINTA..

amal iman said...

kirim doa awak utk sy yer..
ingt pasti ada keajaiban..
(jodoh yg DIA dh tentukan utk awak)

c H! e said...

insya allah..
terima kasih amal..
terasa betapa ramai lagi insan yang sayangkan saya..hilang 1, tapi masih ramai lagi yang xpernah lupa untuk berterusan beri saya kasih sayang itu...thanx a lot amal..

~nOmira~ said...

betol ape yg cik Amal ckp tu...
cinta kamo untuk DIA..
dan DIA tau sama ada cinta itu betol ke tak untuk kamo...
DIA syg kamo sbb tu mcm2 ujian DIA bagi kt kamo..

c H! e said...

terima kasih kak mira..
untuk semuanya..