04 August 2009

Rentetan Program Pahlawan Melaka Seni dan Inspirasi

Sangat hepi bila buku program siap dan dibawa ke merata2 tempat.. Pulak tu bila orang baca buku program tu, rase mcm sangat puas hati.. Macam tu rupenye perasaan penulis yang dapat terbitkan novel sendiri.. Hahaha
Sekitar reheasel sebelum Majlis Makan Malam.. Macam2 bende jadi masa ni, tapi alhamdulillah semua boleh kawal.. Berkat izin-Nya..

Yang ni plak masa kat Dataran Pahlawan.. Persembahan Seni Silat dari sekitar Melaka kalau xsilap...
Berakhir sudah program Pahlawan Melaka Seni dan Inspirasi..
Kesimpulannya,

1. kerjasama daripada semua ahli sgt dihargai..
2. macam tak percaya yang program ni dah berakhir..
3. ikatan sesama ahli makin erat.. sebab dari tak kenal jadi kenal.. kalo dulu nak cakap dengan dorang pun macam segan2..skrg dah tak lagi! hehe..
4. rindu saat kalut dulu.. hehe..
5. dapat naik Menara Taming Sari lagi sekali secara FREE nya sbb tolong promote negeri Melaka.. Kalau nak tau, spanjang persembahan silat, orang tak putus2 naik Menara ni..
cukup la eh.. selebihnya di Facebook dan Friendster..





4 comments:

missc0mot said...

hebatnye akk....!!!!
huhu..nak sign.........!!!!

~keras2 dua....=D

Anonymous said...

kekaburan kegambaran keayuan awak dear..
sy nak naik menara taming sari,..leh bwk x???masuk zoo waktu mlm???boleh x?

Ichi said...

misscomot : nak sign? mehla dtg sini..hehe

Anonymous : setakat nak naik taming sari, bila2 je sy boleh bawak..ape lagi zoo malam.. meh la munculkan diri.. Nanti sy bwak anda ok! hehe

..::hidup bahagia::.. said...

oo..ini rupanya buku dlm fb tu..inspirasi kamu ye...