17 August 2009

Sila lihat..

Saya tak tau nak cakap apa.. Sila la lihat..Lepas tu komen.. Ahahahaha.. :)....

p/s : tolong la email kat saya lagu st12.. saya tak sempat nak cari.. kalau x, sy xnak dengar.. alalalala... [^.^]

9 comments:

misscomot said...

sy syg awk...:)

Ichi said...

terima kasih comot..
sayang anda juga.. :D

hati amal said...

sy p0n sygkan sahabat sy ni

BalkisMR said...

wah2,, brutal gile jwpn ko. kalo aku, mesti jwp mcm ko jugak.hehehe :p

Ichi said...

hehe..ayat je brutal..sesaje jadi brutal..[^.^]

hati amal said...

ape yg brutal=(
sy xpaham plak

Ichi said...

saya cuma nak btau..
BalkisMR ingatkan amal hasni tu lelaki... saya tak tau ni dah berapa kali orang salah faham tentang jantina awak cik amal...
hehe..

p/s : saya taknak ulas ayat tu nape dia cakap brutal..hehe

missc0mot said...

akk suke wt az ase tertnya2 nga ayt2 n kata2 akk...grrr...bUt..i Like...make me thinking of something......

Ichi said...

Itula fungsi blog akak... hehe...
Membiarkan sesuatu itu dengan 1001 pertanyaan supaya kita lebih bijak menilai..Hehe..

p/s : Sebenarnya takde pape pun entry Sila Lihat ni..Haha.. Fikirlah panjang2 lagi..TQ az