16 November 2009

Nota muzik baru

Hari Isnin saya bermula dengan perasaan yang biasa saja. Padahal sudah menepuk tepuk bantal sambil berdoa semoga hari ini saya ceria dan ceria. Padahal hati malam tadi adalah sangat mengecewakan.

Saya tidak pasti di bahagian otak yang belah manakah yang membuatkan saya mejadi tidak comel dan ceria. Saya seperti mengambil keputusan untuk pasrah saja sekarang ini.
Saya tidak mahulah memikirnya lagi. Buat Isnin saya mejadi muram dan sepi saja!



Saya nak menjadi seperti mereka berdua semula. Beri saya sedikit keyakinan boleh?
Saya menjadi sangat blur hari ini sehingga saya tak tahu dan tak faham apa makanan yang saya makan di waktu tengahari ini.

p/s : Seakan alunan melodi simfoni itu sudah putus daya tarikannya. Berikan saya nota muzik yang barulah. [^.^]

No comments: