03 November 2009

Saya memilih khabar yang senang itu...


Boleh pulak malam tadi mimpi binatang ini. Tikus! Tapi ia sangat comel.
Terlompat-lompat di bawah almari saya. Pelik jugak bila mimpi tikus ni.
Saya cuba menggoogle tafsiran mimpi di sebalik tikus ini. Nak tahu apa yang saya dapat?
"Jika anda bermimpi melihat tikus menuju jalan, bermakna akan ditolong oleh orang budiman. Mimpi melihat tikus lari, bermakna akan terima khabar senang."
Wah... Jikalau menerima perkhabaran senang, sayalah insan yang bertuah itu.
Ditolong oleh orang budiman? Owh, tiba-tiba saya teringat mimpi Iez itu.. Hehe..

p/s : Tikus melompat-lompat memainkan simfoni yang indah. Saya terpaku. Owh.. [^.^]


7 comments:

Putra Al-Maliki said...

harap2 menjadi kenyataanlah kan..haha

Ichi said...

hehe.. sampai saat ni saya masih menanti apakah perkhabaran itu..
:D

m i r a said...

kakak!
mlm td sy mmpi tikus jugak
tp tikus tu terlepas dari sangkar yang sy pasang.
mcm mne tu ye?
ni sy smpy terbawak2 dlm mmpi sbb kat asrama, tikus semakin berleluasa.
aduh.

Ichi said...

itu bermakna tikus2 itu berlari bukan? hmm..nampaknya kita akan dikabarkan berita senang jugak.. apakah itu yep? hmm.. hehe

-emangnya mimpi itu mainan tidur.. tapi bila disingkap di sebalik tafsiran mimpi itu kadang-kadang ia menjadi keseronokan kan?
:D

m i r a said...

a'ah.
tinggu & lihat je yep ;D

mashiatin said...

akak,,,kalo bela tikus puteh ade tafsiran pape x???hehehhe

Ichi said...

haha..ade2.. rasenye macam tu menunggu masa untuk digigit ngan tikus tu kot..hehe..