19 April 2010

Harga sebuah kelembutan

Sebenarnya, semalam genap hari lahir ayahanda yang ke-50.
Sambut sampai ke Melaka! 
Tapi, semua hadiah saya dah bagi seawal bulan 3! [^.^]
Cuti 2 hari memang sangat bermakna.
Dapat macam-macam.
Dapat baju batik, dapat makan, dapat buku, dapat jumpa adik asyik senyum dan dapat ole-ole!
Kan saya cakap hari tu, semoga cuti kali ni bermakna!
Apa yang saya nak, saya dapatlah. [^.^]
p/s: Tahukah, ada macam-macam panggilan untuk saya.
Cik Ichi, Cik Shida Ichi, Cik Ole-ole, Cik Belang-belang, Cik Keropok Lekor,
Kakak Ichi, Kakak Papan Sekeping, Cindrella, Chi pun ada!
...
Tak kesahlah. Janji jangan panggil saya Ida.
Hanya arwah nenda saja yang berhak. [^.^]


3 comments:

andyskynet said...

wahhhh.. kak dewi???

m i r a said...

adik asyik senyum spe?

Ichi said...

sape tu name adik fatin?
alahai. budak yang suke senyum tu...
pandang saya je, senyum. nasib baiklah sepupu dan xcukup umur lagi. kalo x, mau jugak berkenalan. muahahaha