12 April 2010

Pulau Besar, Melaka

Entry kali ni rasa paling banyak gambar.
Kegembiraan seperti sukar dikawal. Hehe...
10 & 11 April 2010 - Hajat nak ke Pulau Besar, Melaka tercapai jugak.
Walaupun dugaan sepanjang nak sampai tu panjang kalau disenaraikan. :D


Tak dapat nak join adik-adik PSSCM UTeM untuk program perasmian petang tu.
Juga tak dapat melihat Panglima Biru. Ahha. 


Bergerak ke Pulau Besar jam 8 malam oke.
Dengan tak pakai baju oren2, meredah laut dalam kegelapan lagi.
Alhamdulillah, selamat juga sampai ke Pulau Besar.


Makan malam dalam kegelapan.
Tiba-tiba terasa macam dalam kisah Bersamamu. 


Tahniah untuk skuad demo PSSCM Cawangan Melaka.
Dua kali buat demo. Tapi tak banyak pun ambik gambar.
Sebab macam terpaku nak tengok demo pertama sesungguh hati.
Baiklah, saya mengaku. Best oke. [^.^]
Harap maaf. Terpaksa dikaburkan.

Tak dapat nak berjalan-jalan sekeliling pulau sebab masa sangat terhad.
Rasa tak puas sebenarnya 2 hari 1 malam di Pulau Besar.
Terima kasih pada adik-adik yang menyediakan kelengkapan untuk akak yep. 


Apa-apa pun kami semua sangat enjoylah. Sungguh!
Sebab saya terasa betapa happynya saya pagi ni.
Harap dapat join lagi!


Dapat gelaran baru lagi. "Kakak papan sekeping".
Sabau jelah. [^.^]

Banner program. :)
...
p/s : Hiccup tu kadang-kadang nampak sempurna bukan? [^.^]

2 comments:

andyskynet said...

ahhahaha....kesian..sape yg bg gelaran tuh

ajieyatie said...

seronok.........