02 April 2010

Oren putih

Semalam 1 April 2010.
Genap 3 tahun ia berlalu.
Ada saya kisah apa yang terjadi 3 tahun lalu?
Rugi sungguh la kalau saya kisahkan.
Lebih baik saya kisahkan baju belang-belang di Jusco.
Adeh. Sangat cantik la.
Sangat hensem baju ni. Nasib baikla ia bernama sehelai baju.
Kalau manusia, confirm saya jatuh cinta jugak malam tu. :D
Tunggu la. Nanti beli, upload di sini.
Tayang kat puteraImpian. Hehe... [^.^]
Bukan nak menunjuk. Sekadar nak berkongsi gembira di hati.
(Ayat di atas perlu untuk mengelakkan salah faham. hehe)

p/s : Hanya sekadar itu yang mampu diberi dikala hati masih tiada jenama lagi.

4 comments:

Missc0mot said...

oh. ttb rasa dh lame x comment diIchi cni...^.^

sy suke "Bukan nak menunjuk. Sekadar nak berkongsi gembira di hati."

cool! ^.~

Ichi said...

thanx dear.
kene tulis macam tu sebab sekarang setiap ayat yang saya keluarkan menjadi bahan "bualan"... maka haruslah diletakkan "Bukan nak menunjuk. Sekadar berkongsi gembira di hati" untuk mengelakkan kesalahfahaman... hahaha

p/s: ayat mudahnya ialah : kite nak share riang dengan sume orang, tapi dikata nak tunjuk2. hehe

andyskynet said...

wah!! nape sy rse terase yep..hihihi syik menjadi bualan sy yep ahahha

..::hidup bahagia::.. said...

betul tu ichi..pedulikan ape org nk kata..kite gembira..suka hatilah nk share dgn sesape kan..sharing is caring.. :)