03 September 2009

Abdullah Khairul Azzam

Sampai sekarang saya menanti bila cerita ni nak datang ke Malaysia..
Lambat lagikah? Tak sabar nak tunggu kehebatan cerita ni sama ada sama macam novel dia atau x.. [^.^]
Hidup bahagia sudah lama xupdate pasal kesah ni... Mesti ramai rakyat Malaysia nak tahu pasal Azzam ni.. Wah..

Saya xpasti apa sudah saya lakukan untuk sepanjang minggu ni...
Letih menggoogle, sampai nak termuntah.. Macam mana ada orang yang sampai cakap hobinya online?
Duh!

Entry ni saya khaskan untuk Az... Dia cakap nak baca blog saya.. Ha, bacalah...

p/s : nak letak cerita lain..

5 comments:

Missc0mot said...

Hai..sy la az tuh..kikiki....
ha..maceh2...

~kalo hobi org tuh suke on9 tuh x semestinya dia suke sentiasa msti de gak waktu yg ia akn ase sgt la buhsan ngn hobi ia tuh..(-,-")

ok.tata akk ichi chan..=)

Ichi said...

owhho..yeke?
egtkan org yang suke online ni memang sepanjang masa jiwanya xbosan..rupanya ade jugak ye..hehe

Missc0mot said...

bosan pon lumrah idop ek akk..haha..
tp bole elak kan..ngeee~

..::hidup bahagia::.. said...

wah..tiba2 nama sy disebut di blog ichi..terharunye..ichi rindu sy ye?heeee.. :D sy msh blm abis bc kisah ini..x sbr jg nk tggu kapan filem ni akn smpi m'sia..dh lama jg x gi cinema..

Anonymous said...

awal yang baik