03 September 2009

Siapa nak ikut?

Tahukah anda? [macam VO si Mamot plak.. hehe].
Saya teringin sangat nak pergi Brunei... Kenapa? Saya tak tahu..
Tapi gerak hati saya sangat kuat di sana.. Ada sapa2 x nak belanja saya pergi Brunei? [^.^]
Owh..sebab saya teringin sangat nak pergi ke masjid-masjid di Brunei..
Saya sangat cepat tergoda dengan keunikan masjid-masjid yang cantik ni..
Betullah, sangat cantik kan?
Ade sape2 tak yang bermurah hati nak belanja saya ke Brunei?
Sila angkat tangan. [^.^]

Sudahlah..saya taknak cerita banyak2 tentang Brunei, nanti saya dah dapat jejakkan kaki kat Brunei saya cerita banyak2..

p/s : Nak tampal kat dinding la peta Brunei, masjid Brunei, tempat2 kat Brunei... orang Brunei (eh, ade ke?)

4 comments:

Missc0mot said...

nak ikut (-,-")

Perfume said...

Wah.. Brunei.. kalo jumpa org brunei yg bernama Hasanal Bolkiah, kirim salam ya! =)

Ichi said...

MissComot : Nak ikut ke? Ala, xpyhla..tunggu je kat Msia diam2 eh.

Perfume : hehe..boleh2..nanti saya btau kat dia eh..

p/s:xnak belanja saya pegi brunei ke? [^.^]

m i r a said...

sy pon nk ekot jugak ;)