11 September 2009

Mari alih bahasa

Haha..Sila lihat ape aktiviti saya dan miss comot bila ada masa terluang..
Patutnya dia hantar wallpaper berkaitan Bumi, tapi dia hantar makhluk-makhluk kat Bumi ni plak..
Ewah2.. Nak belajar translate bahasa Vietnam eh?
p/s : Apabila dia bosan, macam tu la jadinya.. [^.^]

4 comments:

aNoi said...

Ooo...ini kerja korang ye..hehe

Missc0mot said...

ahahhahaa..
ahahhahaha..
ahahhaha...
=|

ok dh abis gelak..
alaaa..status c omot tuh taleh blah...de kaitan plak tuh...kikiki...

sige po..!paalam..!!hihi

Ichi said...

aNoi : haha..itu la gunanya menatang2 aneh dalam ym..kite kene la gunakan..haha..

Missc0mot : haha..yang status tu rasenye xde sape2 paham kot..

Sori, strik ang parents ko!

Hahahaa... :D

Missc0mot said...

alamak..kak anoi dh tw...kant0i....

haha..
akak..
klo bc alik mmg rs nk gelak byk2..
before2 ni pon az pnah men ngn mmber men translate2 bende ni..

lawak la..
byk mksd betol mereka buat..haha
hebat!!!