04 September 2009

Pengajian Malaysia

Saya ingin berkongsi 1 benda hari ni..
Pagi-pagi lagi saya dapat e-mail daripada cikgu yang pernah mengajar subjek Pengajian Malaysia masa kat Uniti dulu... Saya sangat tak sangka yang Cikgu Bad masih boleh ingat yang saya bekas pelajarnya.. Saya sangat terharu dengan para guru yang masih ingat bekas pelajar2nya...Kalau boleh tabik spring, berspring2 akan saya gunakan! :D

Buku teks yang pernah saya guna masa dalam kuliah Pengajian Malaysia ni saya tak akan jual pada sesiapa pun sebab saya sangat menghargai buku tu. Secara tak langsung, dapat tahu tentang politik Malaysia, perlembagaan Malaysia dan undang-undang kat Malaysia..Dulu la.. [Saya peminat dunia politik jugak,ok]

Saya suka kata-kata Cikgu Bad di akhir ayat... "Moga Allah melorongkan kejayaan dalam hidup Rashidah baik dalam dunia profesionalisma mahupun alam rumah tangga nanti."...

p/s: Ada sapa2 tak yang nak mendoakan saya lagi? Terima kasih! [^.^]

5 comments:

..::hidup bahagia::.. said...

mesti ichi tersenyum riang ms bc ayat terakhir tu kan? ehem2x..suka la tu ye..hehe..mari peng-komen semua..doakan utk cik ichi!!.. :)

Ichi said...

hehe... :D

Missc0mot said...

AMIN..

nk tnya..cikgu tuh laki ke pempuan..hihihih....

Acai said...

Salam kak,
Ya Allah sweetnya..terharupun ada masa baca ni..Memang kekdang kita sangat kagum ngan guru2 sekolah dulu kan kak..:) pengorbanan mereka takkan terbalas.

Ichi said...

Missc0mot : perlu ke akak mention cikgu tu laki ke perempuan? hehe..

Acai : Aik,Acai pun boleh terharu ek? Hoho..Memangpun, cikgu masa zaman2 dulu sangat hebat... Semoga Allah sentiasa melindungi mereka supaya dapat teruskan bakti untuk generasi akan datang.. :)