15 September 2009

Terima kasih Bonda

Saya berpura-pura menjadi sesebok tukang jahit kat Malaysia ni... [^.^]
p/s: Sebenarnya saja memenuhkan masa lapang di rumah sementelah
bonda tak bagi keluar seorang diri apatah lagi waktu malam menjelma...
Bak kata Cik Ara yang kini puan, " Umi awak nak buat yang terbaik untuk anak dia..."
Hehe...

4 comments:

Missc0mot said...

leh tempah x?

Ichi said...

Lepas raya boleh la..
sekarang xboleh la Missc0mot... :D

BalkisMR said...

oit. wat stitch ape tu? dah siap nnti tayang sket. aku nak tgk hehehi..

Ichi said...

hehe...jahit kat baju plak la..
saje cari pasal untuk jadi lebih sibok..hehe
ok, nanti aku tayang baik punye kat ko! :D