08 October 2009

Besar tapak tangan, nyiru saya tadahkan


Sudah menjadi tabiat sebelum melangkah ke ofis, MHI mesti kene tengok dulu. Saja nak tahu info pagi ni dan berita semalam. Sebab dorang kan suka bacakan saya surat khabar. Betul. Tak tipu ok! [^.^]..


Haha... Kenapa saya letak gambar Ally? Pagi ni saya tengok Ally dah macam pensyarah la pulak.
Tiba-tiba rakan serumah tanya... "Macam mana kalau Ally masuk meminang awak?"
Saya spontan jawab... "Boleh kot...tapi....eh, tak boleh!"...
Hahah... Kami spontan ketawa. Rakan serumah cakap... "Sebab dia orang Terengganu!"
Haha. Sila jangan salahkan saya kenapa saya tak nak.
Kalau orang Terengganu sendiri tak boleh menerima kehadiran saya, saya dengan besar hatinya
terima dengan "besar tapak tangan, nyiru saya tadahkan"...

Ok la. Tu je saya nak beritahu... Cuaca pagi ni sangat cantiklah. Subhanallah.

p/s : Sudah merindui Cik Comot yang pergi ke Pertandingan Pencipta 2009.
Sila cepat balik ok. [^.^]

2 comments:

missc0mot said...

yaAllah...terharunyee..hihi..
act..de bc pasal ni mse kat sne..tp smbil lalu je sbb xpasan yg de "p/s" tuh.. hahhaa

lebiu la...
now windu agik x?
gup.gup.gup[berdebar2]

Ichi said...

ha? rindu?
xde makna dah..haha!
sila gelak jahat yep! :D