01 October 2009

Dah terbuka



Patutla selama ni tak boleh nak bukak sepenuhnya... Asal bukak sikit dah tertutup..
Nak tau kenapa? Rupa-rupanya mutiara tu duduk dalam sangkar besi...
Sangat tak perasan... Semalam sambungkan semula bulat-bulat yang terputus tu...
Dapat sambung sehari je... Lepas tu esoknya terus sangkar tu hilang...
Maka dengan ini, mutiara tu dah keluar dari sangkarnya...

Persoalannya : Mana pergi sangkar besi tu dah ek? [^.^]...

7 comments:

Missc0mot said...

anggapan sy c missc0motbaikhati:

1) sgkr besi dh diamik oleh mak burung...

2) sngkar telah pon dimamah bumi.. ibarat hati yg sgt lembut memafkn org

or mgkin

3) sgkar tuh disimpan.. ibarat lupakan je kisah lama..

(=,-")

Missc0mot said...

i like this one..but npe ttb ckp pasal bulat2 yg terputus tuh... klo berada dlm sgkar besi, mutiara nye dh bertaburan ke? spe yg putuskn??
ade siput ke dlm tuh yg dh memamah tali mutiara.hihi..

Ichi said...

Haha! Comot ape yg akak tulis sume anda suke kan? Haih! :D

~Bulat2 tu berfungsi memastikan mutiara tu tak terkeluar dari sangkar besi selama ni. tapi bila dah terputus, ia bertaburan keluar terus dari bulat2 tu. Maka sangkar besi itupun hilang...~

p/s: xde siput pun yang memamah bulat2..tp mungkin itu maknanya mutiara sudah berjaya untuk keluar dari sangkar besi! yeay!

Ichi said...

paham ke? tetibe macam xpaham plak tulis ape td..hehe

Missc0mot said...

xpaham...haha..buat2 paham.reda(-,-")

p/s:mne de semua...berangan je dia ni...tipu la...ade je yg xsuke jugak..gagagga...mne yg suke i ckp la suke...=|

Ichi said...

Dont tipu2 la.. i know u la.. :D

Missc0mot said...

elee...nipu ni..nk perangkap!!