11 October 2009

Ku cari cahaya dengan Cindrella.



Jika anda mengenali si gadis ini, sila laporkan pada saya ok! [^.^]
Barangkali dia sedang meminta sesuatu. Hehe...
Bukan si gadis yang menjadi pokok cerita saya hari ini. Tapi Cindrella.
Jangan hiraukan tentang ejaan Cindrella sebab itu la panggilan untuk saya... Haha..
Saya tak tipu. Tak percaya? Tanya tuan pemanggil ni.



Hari ni dalam sejarah. Betul2 jadi Cindrella. Masin pulak kata2 budak ni.
Sila lihat gambar di atas. Selipar saya tinggal sebelah je. Sebelah lagi tak tahu tertinggal kat mana.
Haih! Kelakar kan? Rasanya masa lepas service kat Perodua, selipar tu ada kat dalam kereta.
Sampai kat rumah persatuan, selipar tinggal sebelah je? Hmmm...

p/s : Tunggu mana-mana tuan putera hantar selipar yang lagi sebelah lah.. [Haha. Berangan!]

5 comments:

Missc0mot said...

haha..omg.
siapakah putera itu...
nnt bg tw omot!

**sy yg kepoh!

Ichi said...

hehe..perlukah saya btau kamu omot?
nti sy fikirkan yep! :D

m i r a said...

haish..
taon depan merasa la saya nasik minyak akak ek?
hahaha

Ichi said...

Insya Allah..
Sila carikan saya calon yep! :D

m i r a said...

calon xde lagi ke?
alamak, bole kempunan ni