30 October 2009

Menangkap Bintang

Wah... Hampir-hampir saya terlupa pada buah hati saya yang no.2 ini...
Ops, maaf ye blog Inspirasi. Anda telah jatuh no.2 selepas Iman saya menjadi buah hati saya no.1.. [^.^]
Pejam celik pejam celik, cepat je dah hari Sabtu. Rase macam tak jumpa hari Rabu, tup2 dah hari Jumaat.
Ok. Dah bace buku ini?



Esok saya mahu bercinta dengan buku-buku di rumah. Sangat lama tidak meluangkan masa untuk mereka.
Owh, sangat rindulah pada buku-buku di rumah.. Asyik berjalan sampai tak ingat cinta hati di rumah itu..
Bak kata Puan Ara.. "Orang bizi kan.."Muahaha.. Saya seakan ingin tergelak besar!


Owh. Ini juga! Sejak Iman wujud di hadapan mata saya, terus saya sudah lupakan aktiviti ini.
Dulu, dia jadi peneman hati saya di kala-kala usia praktikal dulu..
Sangat minta maaflah yep! [^.^]

Ok. Memandangkan semua orang akan berseronok dan berhibur esok, sila berhati-hati yep.
Pada adik-adik PSSCM UTeM yang akan menyambut kertas peperiksaan mulai Isnin ni,
sila buat yang terbaik. Nanti kite enjoy lagi makan askem dan tengok wayang yep! [^.^]
Jaga diri anda baik-baik. Bubbyyyyee...

p/s : Eh, agenda kite yang hari Ahad ini jadikan? Pasti Aziati dan Munirah akan jeles pada kita nanti..
Hehehe (Sila gelak jahat...)

No comments: