28 October 2009

Bila pagi ni da lab test....

Malam tadi secara tidak langsung, kami ber8 telah membuat keputusan untuk berfoya2...
Walaupun si 3 gadis ade lab test pagi ni... Owh no.. Akak tak bertanggungjawab yep! [^.^]
Tak pasal2 dari tajuk utama nak belanja makan kat Naiman, tiba-tiba menjadi seperti ini :
1. makan askem sambil lihat budak kecik mandi lompat-lompat,



2. lepak kat MBMB di bawah pohon asmara kelip-kelip (owh tidak..lepak??)



3. tengok wayang cite Inglurious Basterds yang ditaja oleh Asreen (eh, ex-bos belanja kami ke ni?)



-terima kasih daun keladi, ade mase belanja kami lagi! hehe

Gambar selanjutnya tak boleh upload lagi sebab Moon tak upload lagi...
Kesimpulannya saya sangat happy malam tadi walaupun dalam hati masih tak mampu
nak menampung rahsia itu walau ia ada di depan mata...
p/s : Bilakah agaknya tenaga itu akan ditambah semula? supaya saya bisa jadikan ia bukan lagi sebuah rahsia?
...
...
...
...
...
Baiklah, saya mengaku. Simfoni ada di mana-mana saja. Benar, dia sumber inspirasi saya.
Owh, saya sangat malu lah.... [^.^]

No comments: